2017 Kysely kalenterista ja postituksesta

Jäsenkyselyn tulokset


Kyselyyn tuli 1.2.-28.2.2017 välisenä aikana yhteensä 72 vastausta. Kiitos kaikille vastaajille!

Vuosikokouskutsun sähköistä lähettämistä kannatti vastaajista peräti 71 henkilöä ja vapaamuotoisissa kommenteissa sähköistä vaihtoehtoa kannatettiin ekonomisista ja ekologisista syistä.

Paperista eroon ja sassiin !

Kalenterin suhteen mielipiteet jakautuivat tasaisemmin. Akavan kalenterin toivoi edelleen saavansa 28 jäsentä, kun siitä olisi valmis luopumaan 44 jäsentä. Argumentteja tuli puolesta ja vastaan.

Ehdottoman tarpeellinen!

Kalenteri on tärkeä, työnantaja ei enää kustanna paperikalenteria

Käytän sähköistäkin, mutta perinteinen on mukana lähes päivittäin. Korvaamaton työväline.

Vaikka paperiselle kalenterille olisi minulla käyttöä, en ole koskaan ottanut juuri Akavan kalenteria käyttöön. Haluan ostaa itse kriteereihini sopivan ja kivan näköisen kalenterin.

Pois vaan, turhia kapistuksia moiset. Raha ei kasva puissa.

Menee suoraan roskiin. Sähköinen käytössä.

Kalenteria ei tarvita, koska kaikilla mahdollisuus käyttää sähköisiä kalentereita

Hallitus käsitteli jäsenkyselyn tuloksia 1.3.2017 kokouksessaan ja päätti, että kalenteri lähetetään jatkossa vain niille jäsenille jotka ovat sen erikseen tilanneet. Tilauksen voi tehdä yhdistyksen verkkosivuilla maaliskuun 2017 ajan. Yhdistyksen täytyy ilmoittaa tilaamiensa kalenterien lukumäärä Akavaan jo huhtikuun aikana. Jatkossa kalenteritilauspyynnön voi tehdä keväällä valmistuvaan Akavan Erityisalojen toiminnanohjausjärjestelmään ja omiin jäsentietoihinsa. Kalenterit postitetaan talvella 2017.

Vuosikokouskutsu lähtee sähköisenä kaikille joiden sähköpostiosoite on yhdistyksen tiedossa. Muille lähetetään edelleen paperinen kutsu.